Sayfalar

19 Ocak 2012 Perşembe

tencere mevzusu vol1

çevremde çeyizi için 3-5 takım tencere alanları görüyorum.

bana anlamsız geliyor açıkçası. her bir takımda 4 adet tencere var dersek 12-20 adet tencereyi yeni evli biri ne yapacak. kime yemek yapacak.o tencereleri nereye sokuşturacak.

hayır yani hepi topu 2 kişilik bir hayat olacak belli bir süre :)

abartı buluyorum bu tür şeyleri.

hiçbir şeyim eksik olmadan evleneyim derken ne bulsa alma psikolojisine giriyor insan bir süre sonra sanırım :p

her konuda olduğu gibi bu tencere mevzusunda da epey bir araştırma yaptım. derin mevzular sonuçta :p

mesela kulpunda silikon olmayan tencereleri almayı unutun. ne kadar sevimli, bıcır bıcır görünseler de ısınma yapıyorlar.

yine eşden dosttan duyduguma göre mümkün mertebe karaca markasından uzak durmak lazım tencerede. kullanan kimse memnun değil.

çelik tencerede en iyiler diye sorunca herkesin birleştiği iki marka var

KORKMAZ
HİSAR

teflonda ise TEFAL'i öneriyorlar.

planım şu yönde

1 adet çelik tencere takımı
 ki kapaklarının cam olmasını tercih edeceğim sanırım.
yemekleri tencereyle oldugu gibi buzdolabına koymak hoş bir şey değil, hani borcamlara saklama kaplarına koyup öyle kaldırmak lazım, hem fazla yer kaplamaz vs vs ama biliyorum ki o tencereleri bodoslama buzdolabına yolladıgım günler de olacak :p bu yüzden kapağı cam olsun, ne var ne yok göreyim. böyle de pratiğim :p

tencere takımını söyle köşeli modellerden seçeceğim büyük ihtimal. çok da şekilci değilim ama böyle daha sevimliler :)

1 adet pilav için teflon tencere düşünmekteyim.

1 set de teflon tava alacağım. şu 3 farklı boyda olanlarından.

bu kadarı yeni evli için yeter de artar diye düşünüyorum :)

hisar ve korkmaz'dan beğendiğim 1-2 tencere modeli aşağıda.
teflonlar için başka bir yazı düşünebilirim :p ha bir de şu seramik kaplama tencere mevzusu var. kararsızım açıkçası. çelik tencereye tercih edebilir miyim bilmiyorum :)



korkmaz- flora


hisar-milano


hisar-bahama


sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...