Sayfalar

8 Şubat 2012 Çarşamba

öneri

merhaba ;

birkaç gündür bu bloguma bir şeyler yazamıyorum.

ama alışveriş ve araştırmalar son gaz devam ediyor.

geçenlerde bir site keşfettim. nerelerden nerelere tıklayarak ulaştım tam hatırlamıyorum ama muhtemelen alacağım bir mutfak ürünüyle ilgili yorumları araştırıyordum yine :)

neyse işte

baktım, bazı ürünlerde oldukça fazla indirim var.

kargo bedava.

bir de ben yeni keşfettim ama yazılan yorumlara bakınca epey de alışveriş yapılan bir yermiş burası

sitenin ismi  pratik ev



pek çok kişi özellikle kargo hızını övmüş.

yakın zamanda ben de bir alışveriş denemesi yapmayı düşünüyorum. duruma göre daha büyük şeyler sipariş edebilirim :p

sizi de haberdar ettiğime göre, görevini yapmış olmanın rahatlığıyla kaçıyorum :p

sevgiler

ps: ha bu arada diğer blogumda çekiliş devam ediyor. katılmak isterseniz tık tık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...