Sayfalar

14 Haziran 2012 Perşembe

hişşt

yok gibi görünsem de buralardayım ben, gerçekten :)

tibitir amca'dan bol bol yazsam da burası da eksik kalmasın dedim 

indirimler son gaz devam ediyor ey ahali

şimdi size bir kaç tanesini yazıp da kaçıp gideyim ha?

- taç'da tüm ürünlerde geçerli olan bir kampanya var. ikinci ürün %50 indirimli. Fiyatlarda da bir oynama yapmamışlar. İçiniz rahat olarak alışverişe dalabilirsiniz. Üşendim internet sitesine link vermeyi şimdi ama aynı indirim online alışveriş sitesinde de geçerli :)

- linens'de indirimli ürünler ve kampanya ürünleri hariç %40 indirim var. Ama sanki fiyatları biraz arttırmışlar gibi geldi bana. Ve tabii ki her azıcık ucuz ürünün olmazsa olmazı " çok yakında stoklarda olacaktır" yazısı da efsane olmaya aday. O saten deluxe çift kişilik indirimli nevresim takımın kaç aydır stoklara girmesini beklediğimi bir ben bir Allah bilir. " Çok yakında " tümcesinden anladıklarımız oldukça farklı sanırım( sanırım değil, kesinlikle yaa)

- bir de bugün tepe home'a uğradım. ıvırda zıvırda %50 indirim var. Mutfak önlüğü, eldiveni vs alacaklar ve janjanlı kutulardan, bez küçük çantalardan(makyaj çantası tarzı) hoşlananlar bakabilir :)

şimdi görevimi yapmış olmanın verdiği huzurla uyuyabilirim be ya

öpüldünüz :*

sevgiler bir de benden bir demet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...