Sayfalar

29 Mart 2012 Perşembe

benden kısa kısa...

yine burayı boş bırakmışım epey :)
 bu geçen zamanda çeyiz alışverişleri devam etti tabii ki .
aklımda kalanlar şunlar 

 english home 2 adet çift kişilik battaniye

 english home 2 adet çift kişilik gündelik yatak örtüsü takımı






özdilek'ten 2 takım yüz havlusu- 2 takım banyo havlusu( devamı gelecek ama araştırarak ve haliyle ince eleyip sık dokuyarak aldığım için biraz yavaş oluyor alışverişlerim :S )

taç'tan 1 adet daha her mevsim yatak seti ve 1 adet de çift kişilik nevresim takımı aldım bir de.



ha unutmadan alakası yok belki ama tantitoni'den çok beğendiğim pempe kalpli bir kek kalıbı ve muffin kapları almıştım nişanlıma,evlenince bana güzel güzel kekler ,pastalar yapsın diye :p



esse'den ufak tefek şeyler baktım ama almadım, önce fiyatları iki katı yapmışlar sonra da etiketin yarısı demişler,milleti salak yerine koyuyorlar resmen. herkes aptal, siz akıllısınız, he canım he güzelim :)

 neyse daha fazla sinirlenmeyeyim :p

ayy bir de unutmadan, hani şuradaki misafir yemek takımım vardı ya, onunla aynı desen 12 parca cay fincanı takımı aldım, hoş oldu :)

 şimdilik haberler bu kadar :p

 sevgiler

ps: havlu ve bornoz için marka önerileriniz var mı şöyle tüy tüy olmayan ve yıkanınca rengi atmayan?


2 yorum:

  1. evet ya bu esse benim de sinirlerimi zıplatıyor neden bunu yapıyorlar anlamam, salak mıyız farketmiyor muyuz, bir de çoğu çin malı sinirim iyice zıplıyor!
    aldığın herşey çok güzel canım ben de senin gibi uzun zamana yaydım çeyiz alışverişimi araştıra araştıra:)) bornozlarımızı days in colours'tan çok beğenerek aldım ama kullanmadım umarım sorun yaşamam. diğer havlularım sarar,taç ve özdilek'ten...tabi henüz evlenmediğim için hiçbirini kullanamadım tavsiye versem doğru olmaz:)

    YanıtlaSil
  2. yeni hayat, evet çogu çin malı ve emın ol baska magazalarda cok daha ucuza aynısı var. tek yaptıkları aynı ürünü alıp üzerine esse etiketini basmak.

    taç'ın havluları benım de aklımdaydı :) ama ozellıkle bornozda tüylenme vs oluyor mu onu ogrenmem lazım :S

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...