Sayfalar

26 Mayıs 2012 Cumartesi

balayı için tavsiyeler vol1

merhaba

Bu tembel bünye ne kadar yazabilir, bu yazıyı gerçekten sonundaki vol'un hakkını vererek devam ettirebilir mi bilmiyorum ama bu başlangıç olsun bakalım :)

Biliyorsunuz bu blogu, cilt bakımı ve kozmetik ürünler hakkında yazılarımı paylaştığım blogumda yazamadığım diğer her şeyi paylaşmak için açmıştım. Çoğunluk olarak da çeyiz alışverişlerini tabii :)

neyse işte tavsiyelere diğer blogumda da yer vermeyi düşündüğüm bir konu ile başlamak istedim

Balayında cilt bakım ürünlerini bavula sığdırma sorunu.





Eğer yurt dışına da gidiyorsanız ve üstüne dönerken alışveriş de yapayım diyorsanız, buradan giderken bavul mümkün olduğunca hafif olmalı :)

şimdi şöyle bir düşünelim :

yüz temizleme jeli :200 gr
yüz kremi : 50 gr
gece kremi: 50 gr
göz kremi :15 gr
el kremi :50 gr
vücut losyonu: 200 gr
şampuan :200 gr
saç kremi :200gr
saç serumu :50 gr

{ aslında ml oluyor ve gramajı da yukarda yazılandan daha fazlaya denk düşüyor genelde (m=d*V eşitliğinden :p ) ama kolaylık olsun diye böyle aldım}

yukarıdakiler bir kadının yolculuga giderken yanında götüreceği minimum miktarda malzeme. Dikkat edin makyaj malzelerini falan da eklemedim. Diğer ürünler için de abartıya kaçmadım ama her türlü 1 kiloyu geçti.

gerçi 1 kiloyu bırakın 3 kiloyu bile bulur bunlar :D

neyse, tüm bu kilolar bize gidilen yerde az alışveriş yapmak zorunda kalmak, ya da alışverişi yapıp paşa paşa fazla bagaj parasını ödeme olarak geri dönecek .

Çok uzun yazdım belki ama bunu önlemenin ve müstakbel kocanıza fazladan para harcatmanın (:P) tek yolu bu tür cilt bakım- saç bakım için elzem malzemeleri tester olarak yanınızda götürmekten geçiyor :)

Düğüne tam olarak 3 ay kaldı ve ben tester toplamaya devam ediyorum , haha

bu arada fotografta çok gorunuyor ama hepsini toplasanız 100 gr bile etmez desem? :)


sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...