Sayfalar

17 Mayıs 2012 Perşembe

ne aldım? --- Braun Multiquick 740cc Buz Kırmalı Kablosuz El Blenderı

Dün daha fazla beklemeyeyim dedim ve uzun süredi bir araştırma sonunda karar verdiğim blender ı aldım :)

şimdi ise yolunu gözlüyorum.




normal satış fiyatı 298 lira fakat indirimli olarak 220 liraya kadar satılan yerler mevcut.

şuradaki sitede de vidoları var.

Çok hoşuma gitti ve bayıla bayıla aldım diyebilirim :)




internetteki yorumlarda 60 dakikada şarj olduğunu ve tek şarj ile aralıksız 40 dakikaya kadar çalışabildiğini okumuştum ki bu yeterli bir süre bence.

kablo sorunu olmadan bir şeyler hazırlayabilmek ise paha biçilemez :)

sevgiler

3 yorum:

  1. ben de bundan aldım canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ikimiz de güzel günlerde kullanalım canım :)

      Sil
  2. blender setinizden memnun musunuz doğrayıcısı cam mı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...